Mina kära nya ägodel

Äntligen har jag kommit till skott! Äntligen har jag unnat mig något jag önskat mig lääänge. Japp, jag har köpt mig en riktig systemkamera! Min vän Karlsloken har suktat mig länge med sin fina Nikon D40 kamera, och varenda gång vi har träffats har jag kommit hem med ett stort sug efter en likadan. Och så i torsdags hände det! En stor tysk elektronikkedja släppte sin reklam i min brevlåda. Ett reklamblad med enbart kameror av olika modeller och sorter. Och där var kameran med stort K, en Nikon D60 med 18-135mm objektiv, inklusive väska och minneskort till ett bra pris.

Tyvärr har jag inte riktigt haft tid att ge mig ut i naturen och fotografera. Men lite testfoton har det blivit:

                                                                           

                                                           

                                                                       

Kommentarer
Postat av: Pysselitens karlslok

Det var på tiden, nu kanske man får ha sin kamera ifred. Och nu blir det upp till bevis, jag har ju länge kännt mej tveksam till om det är mej eller kameran som du har velat umgås med.

2009-05-12 @ 07:18:32
Postat av: Erik

Ser fint ut det där, syster. Men du måste ju lägga upp fotona så man kan klicka dem större. Ser ju knappt vad de föreställer ;)



Ses imorgon! (HURRA!!)

2009-05-12 @ 08:31:57
URL: http://twitter.com/norwald
Postat av: Lillfixa

Karlsloken: Mmm nu blir det upp till bevis här. Vi får väl se om jag börjar tacka nej till framtida eventuella inbjudningar hos Pysselitingarna, då har du svaret. :o)

Erik: Lär mig!! Ses imorrn, och jag tar såklart med mig min precious!

2009-05-12 @ 11:13:02
URL: http://malinnorwalds.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej Malin,

Kul att du köpt en kamera, ett jätte roligt intresse! Kan tipsa om fotosidan.se. Där kan man få massor med tips mm.

Kramar Linda

2009-05-12 @ 15:14:58
URL: http://www.risbergblogg.blogspot.com/
Postat av: Pysselitens karlslok

Fast när jag tänker efter så är det nog mitt stora objektiv som lockar dej mest. :=)

2009-05-12 @ 17:03:43
Postat av: Ulrika

Hrmf, jag läste inte kommentarerna ovan :x

Du är Välkommen hit, glöm inte kameran bara! (Risken finns förstås att jag blir vääääldigt utanför då)

KRAM!

2009-05-12 @ 20:00:11
URL: http://pysseliten.blogspot.com
Postat av: Marie

Då kan du ta en massa fina bilder på huset och trädgården och lägga ut så jag får se hur fint ni bor :-)

2009-05-12 @ 21:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0