Spännande morgondag

Sorry Karlslok, jag är för SNÅL för att köpa en ny kabele :o) Men till din glädje så kan jag meddela att det kommer bilder ändå inom kort av två anledningar. Dels har jag köpt en ny mobil som faktiskt har kamera (!!!), min gamla dinosaurie till telefon har fått gå i graven. Det är nästan så man fäller en tår :o) Jag hoppas att min lillebror kan lära mig att mobilblogga ;o) Fortsättningsvis är telia så vänliga att skänka en digitalkamera när man beställer ett internetabonnemang, och med den gissar jag att det ingår en kabel.

I morgon är som sagt en spännande dag! Jag börjar mitt nya jobb. Nu har jag varit ledig och slöat i tre veckor lite drygt. Det har varit fantastiskt skönt och jag vet inte hur länge sedan det var jag var ledig så här länge, men nu ska det bli kul att sätta igång med det nya!

Jag återkommer och berättar hur det går ;o)

Kommentarer
Postat av: Erik

Nemen snälla nån, hur mycket kan en usb-kabel kosta? Snåling!

Skulle inte du dessutom köpa en ny fin kamera?

Lycka till på jobbet, syster! Rocka röven av dem!

2009-01-11 @ 23:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0