Vänner

Jag satt och funderade igår över livet och insåg att jag måste ha världens bästa vänner! Hur skulle jag klara mig utan dom? Jag har inte så många, men jag är lovligt tacksam och uppskattar dom jag har till tusen. Dom finns alltid till hands när man behöver råd eller tröst och lika väl till hands över ett kiknande skratt.
Här kommer en liten bildkavalkad på några av mina älskade vänner (mer eller mindre normala :o)

     
      Har vi sprungit 3 mil?                       VM i långsteg                                   Å posera!

                     
                              Till slut åkte han dit på en bild                           En jättefin bild!!

                 
           Den oansvariga mamman ölar ;o)            Å lilla tjoffsan måste också få va me

                                                                      
                                                                   Sångfåglar!

Tack för att ni finns!!!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Nämen åhhh! Vänner känns fint! Jag är numer rädd om mina vänner, har slarvat bort allt för många under livets väg.

Kram!!

2008-09-09 @ 19:37:58
URL: http://pysseliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0