Snörvel

Swosch så var semestern slut. Jag känner mig lite snuvad på den på något vis. Här har man gått och längtat hela sommaren och så är det över på ett litet kick. Jag och sjömannen har dock hunnit med en hel del och också hunnit med en egen liten minisemester med en smula kvalitetstid helt ensamma.

Som titeln visar har jag precis åkt på en rackarns förkylning, men bättre att bli sjuk när man jobbar än när man har semester. Träningen åker dock på en nit, den träning som jag så väl behöver inför loppet den 27:e September. Efter två veckors ledighet med en hel del gluffsande och vindrickande skulle jag behöva min springpass mer än nånsin, men det blir till att avvakta till snörvlet och hostet försvunnit. 

AAAHHTJOOO!!!

prosit

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Krya på dig!! Idag märktes det på platsbristen på tåget att ALLA slutat sin semester. Det var proppfullt på både 06.20 och 16.40 tåget.

Kram!

2008-09-01 @ 19:44:03
URL: http://pysseliten.blogspot.com
Postat av: mamma

Krya på dig! Hoppas att du blir bättre tills papsen kommer på onsdag. Kram

2008-09-01 @ 21:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0