Inget Lidingölopp :o(

Ja mina bloggläsare, nu måste jag göra er besvikna. Jag skulle idag ha rapporterat om gårdagens silit och hårda kamp mot kilometrarna, men så blir det inte. Det blev inget lopp. Min svägerska och springpartner blev sjuk och kunde inte springa vilket resulterade i att luften totalt gick ur mig. Jag och sjömannen tog istället och öppnade en god flaska vin, köpte en fin färsk bit rostas och gjorde oss en riktigt fin middag på fredagkvällen istället.

Det finns goda anledningar att fira och dom anledningarna kommer jag nog att berätta om i morgondagens inlägg. :o)

Istället för 15 km jogging tog vi oss en 12 km promenad. IKEA tur och retur blev det och med lite kikande på möbeljätten och lite fikande var vi borta i 4, 5 timme. En skön dag i lugn och ro som avslutades med ett besök i Torshälla hos den halvsjuke springpartnern med lite god mat och trevligt sällskap.


  


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det låter ju trevligt, men visst har det gått ett par dagar sedan du lovade anledningar att fira? Jag har ju skumpan på kylning!

Kram!!

2008-09-30 @ 16:47:25
URL: http://pysseliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0