Utmaningar!

Idag har jag fått en utmaning från Ulrika och därför kommer detta:

* Länka till den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta sju saker om dig själv, alldagliga som knasiga.
* Utmana sju stycken bloggare i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

So, let's beginn!!

1 Min största fobi är spindlar. Andra insekter med långa ben är heller inga favoriter, och därför har jag alltid en flaska Radar till hands.

2  Jag är sjukligt förtjust i dåliga amerikanska serier. Sitter som klistrad framför Grey's Anatomy och Desperate Housewives.

3 Jag är en känslomänniska och gråter för minsta lilla.

4 Jag har som 18 åring tillbringat 3 månader i Benalla, Australien och jobbat som hästskötare på ett stuteri.

5 Min farfar var sjöman, och nu är jag trots min farmors förmaningar ("Malin, gift dig aldrig med en sjöman") förlovad med, ja, just det, en sjöman. Ödets ironi??

6 Jag har en sne näsa, så sne att vissa har frågat om jag brutit den. Men icke, jag kom ut med sne näsa.

7 Favoritmat - Älskar mormors slottsstek med kokt potatis och sås.

Phu det där var inte lätt :o) Men nu är det dax att utmana ett par kära bloggvänner, jag har inte så många så det blir verkligen bara ett par = 2; Hannah  och Karl, ni är utmanade :o)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Förvånad! Är din näsa sne´? Slottstek är jättegott, det händer att karlsloken lagar det och då vet man att alla äter bra!

2008-11-03 @ 06:40:53
URL: http://pysseliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0