Lek

Jag har suttit en stund och slumpläst lite bloggar och hos mymlan hittade jag denna lek:


"Hugg närmsta bok intill dig.

Slå upp sidan 56.

Skriv ned den femte meningen på den sidan på din blogg tillsammans med instruktionerna."


Sagt och gjort! Jag gick till bokhyllan och högg den boken som låg överst. Det råkade bli en Patricia Cornwell deckare, inköpt på Birminghams flygplats, som jag inte ens hunnit med att läsa. 5:e meningen på sida 56 lyder: 
"She talkes soothingly to it, strokes its silky feathers as it tries to right itself and fly, and its head lolls from side to side."

Eftersom jag inte läst boken har jag ingen aning om vad som händer, men hur som helst har en fågel flygit in i ett fönster :o) Kanske blir spännande, måste nog läsa den när nuvarande tagit slut. 

Konstig lek, men lite kul :o)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0