1 Vecka sen sist

Japp det var det faktiskt. en hel vecka har gått och jag har inte haft tid att blogga. Aj aj aj sicken försummelse :o) Men nu är jag tillbaka igen. Anledningen till uppehållet är sjöbusens besök och hemresa till Sverige. "Vad fasen, man kan väl blogga fast sjöbusen är på plats" kan man ju kanske tycka, men det bli liksom inte av. Har ingen lust att hänga framför datorn och vara asocial när jag äntligen, äntligen har besök. Dessutom var det 6 veckor sedan vi sågs, så det finns lite att avhandla.

Helgen i Sverige har varit fantastisk och vi har tillbringat den i goda vänners lag ute på Länsö utanför Östhammar. Där har det blivit lite fiske (fick avbryta pga av ymnigt snöande), mycket eldning i kaminen för att hålla värmen, mycket god mat och bastu och isvaksbad. Det senare är jag mycket stolt över att ha vågat och klarat av, det var nämligen första gången....men inte den sista om jag får chansen. Det var kallt och det kändes som om hjärtat stannade i ngn minut, men det var njutbart konstigt nog att krypa ner i nollgradigt vatten. Tyvärr låg kameran här hemma i Tyskland så några bildbevis finns inte.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Häpp, blir snön kvar ända till nyår kan vi basta och bada isvak! Fast det är ju en bit att springa till sjön förstås ...

Jag badade i vatten med ishinna på, förra året! Det var underbart!

2008-11-24 @ 17:11:18
URL: http://pysseliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0