Söndag igen

Jahapp då var det söndag igen då, och jag har inte gjort ett skvatt förutom det vanliga. Det vanliga är, som ni säkert vet vid det här laget, långpromenad och städning. Jag har hittat en alldeles lagom runda som tar 1,5 timme, vill man kan man förlänga den lite och då tar det två ungefär. Idag tog jag den lite kortare och för att skojsa till det lite gick jag åt motsatt håll mot vad jag brukar. Jag vanemänniska?? Nehheeeej då :o)

Erik lärde mig härom dagen att vara olaglig, så det har också sysselsatt mig lite idag. Jag håller nämligen på att ladda ner lite musik från nätet. Jag har dessvärre lite trög uppkoppling så det går ju inte i en rasande takt, men då hinner jag dels feja lite under tiden och dels leta på nya nerladdningsobjekt. Det är är en ny värld för mig måste jag säga och på den här fronten har jag inte hängt med i utvecklingen. Hur som helst det var hög tid att lära sig tyckte jag. Tack lillebror! 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Själv har jag lagligen köpt nästangratis musik via Allofmp3, som är en rysk bolag sajt som listigt nog skrev lite avtal med några amerikanska bolag före internets genombrott, som ville marknadsföra sig i ruskiland på den tiden.
Men jag tycker det är roliogare med en CD i handen, jag är lite konvolutberoende!

2008-03-09 @ 19:02:02
URL: http://pysseliten.blogspot.com
Postat av: Anna

Han är underbar den där Erik! :) Kram Anna (Kalles syster)

2008-03-12 @ 09:02:35
URL: http://forortskris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0