Avundsjuk

Jag läste just en blogg som författas av min lilla brors vän Frida. Hon skrev om deras helg tillsammans uppe hos våra föräldrar med Schlagerfestival, god mat och pinnkastande till vår pinngalna hund Freja. Ett sting av avundsjuka klämde till i magen.

Jag vill också till Rälln och kasta pinnar tills Freja storknar (vilket är en omöjlig uppgift), hälsa på min lilla kisse Selma, elda den obligatoriska vårelden, grilla korv i glashuset, äta mammas goda oxfilé med svampsås och det fantastiska brödet, dricka kartongvin (vilket av någon anledning alltid smakar så himla gott där uppe), bada vedeldad bastu och ta en tur med ystra hästar. Jag tror bestämt jag har ett uppdämt Rällnbehov :o) 

                                                 image18
                                    Inte Freja, men ungefär så här ser hon ut...
                                 

Kommentarer
Postat av: Pappsen

du är efterlängtad

2008-03-23 @ 18:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0