1 vecka kvar till hemfärd

På fredag ska jag hem till Sverige! Det är nu 5 veckor sedan jag var hemma och lika länge sedan jag träffade Henrik. Det ska bli jäkligt mysigt att ses igen, 6 veckor är för länge i ensamhet, även om veckorna som tur är gått ganska fort. Anledningen till hemfärden även den här gången är 30-års fest. Vi börjar bli gamla! :o) Det är min gamla parhäst Jenny från Uppsalastudierna som fyller år, och det vill man ju inte missa. Det blir därför en helg i Gävle, det ska bli trevligt värre!

När man flyttar iväg så här långt får man minst sagt familj- och vännerabstinens. Även om jag börjar hitta lite vänner här nere med, så är det inte på långa vägar samma sak. Vad som felar i första hand är språket, men gamla vänner som känner en väl är det inte mycket som slår. Jenny och Edvard är dessutom nästan som familj, så jag ser verkligen fram emot helgen.

Men nu ska jag återgå till kvällens höjdpunkt - Melodifestivalen :oD

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag gillar verkligen din bild vid rubriken! :) Väldigt fin.. Snart hemfärd till Sverige alltså, härligt! Hoppas du får en toppenhelg kram från Frida

2008-03-09 @ 09:54:07
URL: http://fridaoscarssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0