Packad och glad

Nä, jag har inte druckit sprit, men jag packar som bara sjutton. Det är inte kul att packa på egen hand och jag får liksom inget flyt. Det blir lite plock här och lite plock där och lägenheten är ett enda virrvarr av prylar. Egentligen skulle jag inte behöva packa en pryl själv, det har flyttfirman betalt för att göra, men jag har ingen lust att låta dom gräva runt i min underklädeslåda :o)

Nu ska jag nog unna mig en paus och ta en dusch för att sedan pipa ner på stan en sväng. Måste nog köpa mig en sista lunchkorv i fralla innan jag lämnar stället. Kanske hittar jag en passande nyårsblåsa också om jag har tur :o)

--------------------------------------------------------

Uppdatering:
Visst hittade jag en fin nyårsklänning! Den ser ut så här:

                                                                      

                                                                     Visst är den fin i sin enkelhet!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Snygg!! Sådär snabbt och lätt hittar aldrig jag något ...

2008-12-13 @ 20:05:50
URL: http://pysseliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0