Tråkig start på Semestern :o(

Det är inte första gången i år. Det är 5:e. Urinvägsinfektionerna har avlöst varandra under de senaste 12 månaderna och det är ett rent helvete. I natt var det dax igen. Folk talar om tandvärk, magont och nageltrång, men utan att jag haft någon av dom andra åkommorna jag tror faktiskt att det här är snäppet värre. Av någon anledning sätter sig det här inte bara på kroppen, utan även på knoppen. Att ständigt känna sig kissnödig utan att kunna göra något åt det, skulle kunna fungera som en perfekt tortyrmetod. Som tur är finns snabb hjälp att få och jag hyllar varje gång fyndet av penicillinet. Undrar hur världen sett ut utan detta fantastiska läkemedel!!

Efter ett par små piller (Låter lite knarkaraktigt :o) mår jag som en prinsessa och nu jäklar kan semestern bara bli bättre!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag brukar dricka mängder av tranbärsjuice (den från Jock är godast) och brukar göra susen! Annars kan man ju alltid ta små piller:P



KRAM

2008-08-20 @ 10:09:00
URL: http://schannalle.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Japp, urinvägsinfektion är för j-ligt, och jag har haft både tandvärk och magont, så jag vet! Njut av semestern!!

2008-08-21 @ 20:36:06
URL: http://pysseliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0