Besök 2

Oooouup, nu var det länge sedan igen. Jag är en dålig bloggmänniska. Men nu så, nya tag :o)

Det har hänt en del sedan sist. Jag har haft besök av två damer, nämlligen min mor och hennes barndomskompis Annika. Så här ser dom ut när dom gör det dom är bäst på:

                                                                    

Jo det kan väl erkännas att det blev en del ätande under besöket, och det var väl inte bara nyttigheter. Konstigt nog visade det sig inte på vågen. Här nedan lite fler bilder från besöket.

                                                
                                        självporträtt...                                         Domen i Ulm

                                                     
                                                                    2 Damer i Ulm

                      
              Schlurp, Caipirinha, mmm gott                             Fika på Torget i Bad Urach

Tack för besöket, välkommen åter mina damer!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh, vad härligt det ser ut! Lite avis förstås att dom hann se precis dom städer vi inte hann, men har högt på önskelistan. Kryssade ju bara snabbt med bilen genom Bad Urach och insåg att det är lyx att ha en så rar liten stad så nära!

Kram

2008-08-06 @ 21:31:06
URL: http://pysseliten.blogspot.com
Postat av: Lena

Tjolahopp damen!

Jomen Carperih(ick!)inga är du ju bra på, god läromästare hade vi där....

Få se om jag hinner ner till dig innan du virvlar vidare i livet

2008-08-07 @ 15:56:37
Postat av: Pappsen

Nog verkar drinken vara god, men inte behöver du suga med hela kroppen. Caipirinha får du bjuda på när jag kommer i sep.









2008-08-07 @ 21:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0