Äntligen Semester!!

Ja äntligen är det dax för semester!! Det har varit en lång sommar utan ledighet än så länge, men nu är det även min tur. 17 dagar av Sverigevistelse tror jag kommer göra mig gott. Som grädde på moset kommer ju min sjöman hem i morgon också efter 9 långa veckor på dom sju haven (eller åtminstone 4 hav om jag räknat rätt...) , HURRA!!!!! Det är med andra ord ingen slump att jag lagt min lilla semester så här sent på sommarn. Det känns lite bortkastat att ha semester när inte herrn är hemma. Det är ju inte direkt så att vi ses så mycket så vi tröttnar på varandra.... 

Det är dock en ganska inrutad och planerad semester med besök till höger och vänster, men det gäller ju att passa på att träffa familj och vänner när man nu väl är hemma. Som tur är har vi dom flesta ganska samlade runt omkring oss, så lite bara varande kommer det nog också att bli.

Bloggandet kommer det nog bli tunnt med under dessa två veckor, men det är ju ni som läsare vana vid :o)

Om inte förr hörs vi om två veckor, möjligen och förhoppningsvis kommer jag med lite roliga nyheter....!

Auf Wiederhören!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det ska bli kul att se dig hemma i Sverige igen, om än kort, kort... men jag kommer förstås också att sakna dina inlägg här!

På måndag börjar jag på mitt nya jobb, så jag kommer kanske ändå vara rätt trött de kommande två veckorna.

Kram

2008-08-14 @ 20:39:50
URL: http://pysseliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0