Mitt nya liv

Nu har jag startat mitt nya liv. Just nu syftar jag på ett nytt sunt liv, så på sätt och vis har jag nog bara lagt det sunda på is några månader och nu är det dax att tina upp det igen. Det osunda livet börjar visa sig på det viset att kläderna börjar sitta otrevlig tajt...Ajaj, inte bra, så nu måste det bli ändring på den saken. Det har blivit alldeles för mycket av goda ostar och annat smarrigt. Mina joggingscheman har åkt fram igen och jag har hunnit med två pass den här veckan, en bra start jag är nöjd med.

Startat mitt nya liv förresten, är det verkligen ett bra uttryck?? Förändringar i livet sker ju på flera plan och i olika tidsperspektiv kontinuerligt. Det har hänt mycket i våra liv det senaste halvåret, kanske ovanligt mycket. Men är det verkligen ett nytt liv? Nja bara  förändring av det större slaget och att börja motionera är nog bara en förändring av det sunda slaget :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0