Sötsug

Idag är en sån där dag när jag skulle kunna smälla i mig vad som helst. Sjukt sösugen!! Hittills har jag skött mig och inte tryckt i mig nåt förutom en kaviarmacka, men det anser jag inte gills.

Mest längtar jag just nu efter en STOR skål med lösgodis. Det är väl bara för att lösgodis inte går att få tag på i det här landet och hjärnan vill ha det den inte kan få. Mmmmm sura nappar, havrebollar, toffé, ferraribilar, salta stänger....

                                                        

Kommentarer
Postat av: Ulrika

2008-09-13 @ 08:38:09
URL: http://pysseliten.blogspot.com
Postat av: Anonym

Idag är det lördag! Baka lite halv-nyttiga havrebollar (=ta lite mindre av smör och socker...), dom kan hjälpa när man är sågär sötsugen.

Kram,

Ulrika

2008-09-13 @ 08:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0