Chokladbollar

Tack Ulrika för chokladbollstipset, smarrigt. Samma tips fick jag faktiskt  konstigt nog för ett par dagar sedan av Hannah :o) Är det hösten som gjort att chokladbollrecepten börjar komma fram igen tro? Själv har jag nog inte gjort dom runda små läckerheterna på säkert 10 år minst. Jag bakade dom med 1/4 av smöret och sockret ungefär, men dom blev ju supergoda ändå! Nu står dom i kylen och stelnar lite innan jag får glupa i mig ett par.

                                                                           

Dagen har jag tillbringat på stan. Jag var ute efter ett par byxor eftersom dom jag äger är nu en aning för stora. Jag hittade inga byxor men dock ett par skor som jag också behövde. Mina Eccosar har snart gjort sitt och innan dom helt faller i bitar inhandlade jag ett par nya. Så här ser dom ut:

                                  
                           Mästerfotografen har tagit mer kort på golvet än skorna....nåväl....

Jag kunde inte riktigt bestämma mig för om dom var snygga eller inte, men till slut bestämde jag mig för att dom var det :o)
                      

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Absolut, fina skor!

Jag har försökt bjuda familjen på chokladbollar med torkad frukt och solrosfrön, dom ger inte samma lindring av socker och fett begäret men är supergoda, enligt mig, men jag får behålla alla själv och då blir det för mycket!

Kolla n'lifes hemsida för nyttiga godisrecept! (Och andra bra recept med!)

2008-09-14 @ 13:33:22
URL: http://pysseliten.blogspot.com
Postat av: Pappsen

fula tycker jag

2008-09-16 @ 22:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0