I'm blue dadadidadudadidadudidadada

I have a blue house with a blue window...... Ja den låten kommer nog dom flesta ihåg. Jag gissar att det är en av sommarplågorna som härjat genom åren och som sätter sig som karlssons klister i huvudet.

Vi får väl se om det blir sanningen för oss det där med att ha ett blått hus med ett blått fönster. Hur som helst har vi hittat ett vääldigt blått objekt i Fagersta som vi håller på att buda på. 

Kan man få känslor för ett hus? ja det tror jag i alla fall, och trots att huset är blått så man blir spyfärdig, börjar jag få känslor för det. Nästa fråga är om jag verkligen har känslor för just huset, eller känslor för tanken att bo i ett eget hus. Ser jag sunt på det börjar jag luta åt det senare...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om det är huset i närheten av Alfaskolan ser det onekligen underbart ut trots den skarpa blåfärgen. Hoppas det går bra!

2008-10-07 @ 20:26:26
Postat av: Malin

Javisst är det just det huset! Litet men naggande gott, en fin liten trädgård på 1000 kvm hör till också. Inte konstigt att man blir förtjust :o)

//Malin

2008-10-07 @ 21:19:57
URL: http://malinnorwalds.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Mmmm, klippa gräs...

2008-10-08 @ 07:28:46
URL: http://pysseliten.blogspot.com
Postat av: Hannah

jag hat bott några år i ett blått hus och det funkade bra. I värsta fall kan man ju alltid måla om.. Kul att du kommer hemåt igen!

2008-10-09 @ 17:34:29
URL: http://schannalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0