Skrivtorka

Kände att jag borde skriva ett inlägg för att minska söndagstristessen lite grann. Samtidigt har jag ingen riktig inspiration att plita ner något.

Jag kan ju erkänna helgens brott kanske. Ja, det är ju inga allvarliga brott direkt, jag har ju inte rånat någon bank eller klubbat ner någon pensionär på stan direkt. Nej, nej, men jag har brutit mot köpstoppslagen. Jag har lovat mig själv att jag ska spara lite på peningarna som rullar in. Men igår var jag på stan och blev plötsligt kriminell. Jag strosade in på Esprit och provade lite jeans och hittade inte bara ett par, utan två. Två par jeans som sitter som en smäck är ju nästan kriminellt att inte köpa, eller hur? Det var ju inte mindre tillfredsställande att de var i en storlek mindre än normalt.

Bägge paren var på rea, så det borde ju gälla som förmildrande omständigheter, tycker ni inte? 

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag håller med, det var helt rätt, man ska handla när tillfälle ges.

2008-07-28 @ 07:30:38
Postat av: Ulrika

Glömde säga att jag även är jeansnörd, man kan aldrig köpa ett par jeans för mycket!!



(Och så har jag listat ut hur man gör fetstilt när man kommenterar här, men hur gör man kursivt??)

2008-07-28 @ 22:03:39
URL: http://pysseliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0