Invasion (Enl. SAOL Massinvandring)

Igår fick jag celebert besök! Det kom en hel Knivstafamilj på fem personer och invaderade min lilla trea i Reutlingen. Men så trevligt!! Så roligt med besök! Vi kom just fram till också till att det är skillnad på besök och besök. Det finns besök som man måste vara lite alert på, men just det här besöket är inget som kräver någon som helst uppassning eller energi. Det är bara att njuta av surret, kivet mellan systrarna och framför allt härligt sällskap.

Jag måste ju slaviskt hålla min träningskalender, så jag tog helt enkelt med mig en av besökarna med på en liten skogsspringrunda (hon hade ju så lämpligt med sig lite jogginganpassade kläder...). Mitt sällskap är en spurtare som fick hålla sig i skinnet med en snigellöpare som jag själv. Men i kuperade lanskapet fick spurtaren ta det lite lugnt och flåsa i samma tempo som snigeln. HA!
Efter 40 minuters jogg såg vi så här oförskämt pigga ut. Tog vi i för lite tro? Det ser så ut....Vi får ta i mer på tisdagens runda :o) (Bildbevis kommer med stor sannolikhet)

                                         

Kommentarer
Postat av: Lumumma

Hurra för er!

2008-07-07 @ 16:54:08
URL: http://lumumma.rummet.nu/
Postat av: Erik

Men ni är väl för käcka!

2008-07-07 @ 18:23:35
URL: http://eriknorwalds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0