Besök!

I morgon får jag främmande! Hurra!! Eller, ja, jag vet inte om man kan räkna mamma som främmande :o) Konstigt ord egentligen, det är ju inte speciellt ofta främmande är just främmande... Det främmande man får är ju allt som oftast tämligen bekant. Ska nog inte snurra in mig ngt mer i det där tror jag :o)

Hur som helst kommer lilla mamse plumsan med sin gamla vän Annika ner och hälsar på över helgen. Vi får se vad vi hittar på. Kanske blir det en sväng till Stuttgart på lördag, och på söndag får vi väl ge oss ut och titta på ngt spännande i omgivningen. Jag ska försöka komma ihåg att ta med kameran så ni kan få lite bildbevis på vad vi sysselsatt oss med under helgen..

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Absolut-glöm inte kameran!! Hälsa mamma och Annika och ha det så kul!

Ikväll är jag mör och har skoskav, jag tog igen söndagens långpass i hettan. Det gick inget vidare, så jag stampar på samma ställe när det gäller träningen. Usch!

Kramar till dej!

2008-07-30 @ 22:00:24
URL: http://pysseliten.blogspot.com
Postat av: mamma

Ja, nu kommer vi snart, det ska bli SÅ roligt. Kramis

2008-07-31 @ 08:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0