I morgon ryker möblerna

Japp, imorgon kommer flyttfirman och packar och kör iväg med mina möbler. Sedan blir det till att bo ett par dagar ala camping...fast utan matlagningsmöjligheter. Jag har spis och ugn, men inga kastruller eller stekpannor :o) Jag har iallafall plockat ihop en liten överlevnadskorg med kaffepanna, kaffe, och lite annat smått och gott. Tur att det finns restauranger i stan.

------------------------------------

Inlägget skulle självklart ha publicerats igår, men det var ngt knas men blogg.se.
Nu är hursomhelst helt tomt i lägehheten och jag sitter på en madrass med dator på golvet och skriver. Charmigt spartanskt skulle man kunna säga :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0