Vasaloppet

Igår åkte jag Vasaloppet...i soffan. Jag tror jag skrivit om det förut, men tack igen snälla SVT för er eminenta hemsida! Att gå upp tidigt första söndagen i mars, krypa ner i soffan och titta på Vasaloppsstarten är tradition. Det bara måste man göra! Den här gången blev det så att jag tassade upp, hämtade datorn och tassade tillbaka till sängen och mös där istället. Men Vasalopp blev det alltså som vanligt.
Efter ett kämpigt och svettigt 4 timmar långt Vasalopp styrde jag bestämt stegen mot gymmet och lyfte lite skrot, visst är jag sjukligt hurtig :o)
Idag har jag träningsvärk...

Kommentarer
Postat av: Gittan

Hej Malin, (det är jag som är Kalles mamma). Blir så glad att hitta bloggar av människor jag "känner":)
Nu undrar jag bara liet: Vad heter staden du bor i, och vad är det för jobb du har? Har hört av Erik att det inte är ett så vanligt:)Ha en bra dag så länge. "I´ll be back."

2008-03-04 @ 08:44:40
URL: http://gittangoding.blogg.se
Postat av: Ulrika

Det är rätta takter det! Jag brukar kolla alla jag möjligen kan känna, som åker, bara för det är så kul att följa "någon" i spåren :) I år blev det brorsan, grannen och kusinen kom inte till start...
Kram
Ulle-inte-lika-hurt-Bulle

2008-03-04 @ 19:13:07
URL: http://pysseliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0