solsken

Tro det eller ej, men jag sitter nu och skriver mitt inlägg på balkongen iklädd endast långbyxor, kortärmad tröja och barfota i ett par tofflor. Kanske kan man till och med få lite begynnelse till solbränna om man har tur. Det här kanske är fördelen med att bo i söder- tidig vår! Visst vindarna är kalla, men solen är varm och skön, vårfåglarna kvittrar och det är riktigt njutbart- i februari!

Jag ska senare ge mig ut på den obligatoriska söndagslångpromenaden men först ska jag njuta en stund till på balkongen och jobba på att förändra min nu bleka, något grönskimrande hudfärg till en trevligare bruna nyans :o)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Oj, vilken lyx! Februari i Tyskland är väl karnevalstider också? Hmmm... och körsbärsblommor och magnolia, suck!
Här är det grått och blött och kallt! Men vi har gjort en skaldjurspaj till middag och så blir det semlor till efterrätt, så vi ska nog överleva den här helgen också!
Amy och dansbandskungen (Christer S-nåt) gick vidare i delfinalen igår. Velvet hade byxorna och dansarna hade tröjorna. Jodå, Joacim såg kläderna när jag berättat var på kroppen dom satt!

2008-02-10 @ 15:52:27
URL: http://pysseliten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0